Elastyczne godziny pracy, brak obowiązku przychodzenia do biura i praca z dowolnej lokalizacji to w branży IT od jakiegoś czasu już standard. Wielu z nas bardzo sobie chwali takie rozwiązania i skupia się głównie na ich zaletach, ale rzeczywistość nie jest taka różowa.
Praca w zespole rozproszonym niesie ze sobą wiele wyzwań, takich jak ograniczone możliwości w zakresie dzielenia się wiedzą i współpracy w czasie rzeczywistym oraz wolniejsze rozwiązywanie problemów. Na szczęście nie wszystko stracone. Można wdrożyć pewne rozwiązania, które sprawią, że wydajność wzrośnie, a poziom frustracji zmaleje.
Dźwięki wykorzystane w audycji pochodzą z kolekcji "107 Free Retro Game Sounds" dostępnej na stronie https://dominik-braun.net, udostępnianej na podstawie licencji Creative Commons license CC BY 4.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).
Informacje dodatkowe:
- "#56 Tech Writer robi inżynierię oprogramowania, czyli dobre praktyki prosto od Google", Tech Writer koduje: https://techwriterkoduje.pl/blog/2023/8/1/56
- "Why Meetings Suck and How to Fix Them", WorkLife with Adam Grant: https://open.spotify.com/episode/7qVywKBTNnNmuNTKZKwin0?si=43474d5baa734141
- Jira: https://www.atlassian.com/software/jira
- Bitbucket: https://bitbucket.org/
- No Hello: https://www.nohello.com/
- "Standard DITA (Darwin Information Typing Architecture)", Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Darwin_Information_Typing_Architecture
- Markdown: https://daringfireball.net/projects/markdown/syntax
- Visual Studio (VS) Code: https://code.visualstudio.com/
- IntelliJ IDEA: https://www.jetbrains.com/idea/
- GitHub: https://github.com/